Til kassen
Totalt: 0,-

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
Til kassen
Total: 0,-

Forsendelse og retur

Kundens ansvar for riktig adresse og for å hente sin pakke
Det er kundens eget ansvar å skrive rett adresse, epost og telefonnummer ved bestilling. Kunden må sjekke om adressen stemmer ved utsjekk og betaling.  Postbokser er ikke mulig å sende til, og pakken vil da gå til nærmeste utleveringssted. 

Kunden har ansvar for å motta pakken ved utlevering. Det vil si at kunden har ansvar for å hente pakken i sin postkasse eller dørmatte når den er levert. En SMS eller epost blir sendt når pakken er på vei.  Husk at du må hente pakken din innen 14 dager hvis den er sendt til utleveringssted, etter det sendes varene i retur. Du må hente ut pakken selv om du skal benytte deg av returretten.

Pakker som ikke blir hentet
Pakker som sendes via PostNord og ikke hentes innen fristen blir returnert til oss. For alle ordrer som ikke hentes forbeholder vi oss retten til å fakturere kostnader for returfrakt, ekspedisjonsavgift og håndteringsavgift på 249,-. Vi kansellerer også automatisk ordren når vi mottar den.
 

Bytte og retur av varer

Skulle du ønske å bytte varen eller returnere den er det selvfølgelig ikke noe problem! Det som er viktig for oss er at du som kunde er 100% fornøyd med handelen!
 

Slik returnerer du en vare:

1. Fyll ut angrerettskjema som kom digitalt sammen med ordrebekreftelsen hvor du spesifiserer om du ønsker å bytte eller returnere varen. Kunden betaler returporto (ved reklamasjon refunderer vi returporto).
 

2. Legg varen du ønsker å returnere i original emballasje og sørg for at mottakeradressen kommer tydelig frem:

HJELPEMIDDELPARTNER A/S
Breimsvegen 2
6823 Sandane
 

3. Send pakken i retur sammen med utfylt angrerettskjema på ditt lokale postkontor. 

Ved retur av varer betaler vi tilbake pengene innen 14 dager etter at vi har mottatt returen. 
 

Vilkår:

  • Du kan returnere varen innen 14 dager fra du mottar forsendelsen
  • Varen skal være i original emballasje. Både vare og emballasje skal være uskadd. Eventuelle tags eller merkelapper kan ikke klippes/fjernes, da dette defineres som at produktet er tatt i bruk, og gir derav ingen returrett.
  • Kunde må selv stå for fraktkostnader ved retur av vare. Ved retur av varer vil du få tilbakeført kostnadene for varen du returnerer.
  • Hygiene produkt som f.eks. toalettforhøyer byttest ikke. Om dette er gjeldende er angitt på produktsiden. 

 

Lurer du på noe så ikke nøl med å ta kontakt med oss

Produktet du valgte er lagt i handlekurven